För-Fredag

Shuuuuue, idag är man lycklig för imorgon är det ju Fredag!

Jobb, jobb, jobb idag. Massa härligt snoriga ungar i det mångkulturella Blackerberg. Imorgon blir det samma dagis men med dom större barnen på en annan avdelning. Jao jao! Träning efter det, vi får se vad det finns att välja på, kanske lite egen träning. Who knows!?
Idag fick syster Lajzan reda på att hon ska börja i Bromma på Måndag. Hon hade förövrigt IG i alla ämnen utom typ idrott och svenska eller någonting när hon gick i Kista kompetenscenter. Nu ska hon börja i tvåan på gymnasiet efter 2-4 veckors prepp innan. Haha, vilket skämt. Klarar hon sig i den här skolan utan problem så ska jag käka upp mina sockor!

Oooh, förresten! Jag kom precis på värsta upptäckten efter att jag varit värsta korkad två gånger. Pappsen sa till mig igår att jag uttalade Shell fel. Man ska tydligen säga sjell enligt honom, -men hallå?! Dom har ju ett skal som symbol, alltså Shell på engelska och vad jag vet så uttalas det som Kjell. Alltså som namnet Kjell! Tack Madde för att du kom på detta, det är alltså alla andra som säger fel.. Mohaha!
Ja, ännu en gång bevisar man att blondiner inte är helt ute och cyklar mest med tanke på att Madde är blond.

Helgen är totalt oplanerad och ändå är den här imorgon liksom, KUL!! Men om det är någon som har något skoj att komma med så är jag totalt öppen för förslag och brukar inte banga så ofta.


Man lär sig någonting nytt varje dag:

» Man behöver egentligen inte ha några betyg från ettan i gymnasiet överhuvudtaget, det är bara gå i prepp i 2-4 veckor sen börja i tvåan direkt. Varför gör inte alla så?
» Haha, Namnet Kjell stavad med K och J inte bara K. Wopsie igen, Me and my blonde moments.

Kiss kiss!


Kommentarer
Postat av: Maddox

Haha du är söt du. Leka i helgen? Jaaaa! :)

2007-09-20 @ 19:35:57
Postat av: Cecilia

jaa :) , det tycker jag ..

2007-09-20 @ 21:56:57
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0