Giggles

Någon mer än jag som tyckte att horoskopet stämde lite skrämmande mycket när det gällde vissa saker?

Nu är rummet städat och sängen bäddad, mina ben värker minst lika mycket idag som igår men jag ska försöka köra aerobics iaf. Jag måste träna annars dör jag av samvetskval.
Snart ska jag förföytta mig till pappsens dator för lite jobbsök igen. Jag är mäkta trött på skiten eftersom jag haft en massa på g men dumhuvudena hör inte av sig vilket gör mig jävligt omotiverad på att söka nytt.

Inatt har jag haft en massa mysiga drömmar, jag minns dom inte alls men jag vet att de var mysiga för har gått runt och tänkt på en och samma person hela förmiddagen... fniss fniss!!

Andreas Olson- Me best friend
Btw, jag saknar Älskling massor, vart håller du hus Olson? Hur mår du? Varför svarar du inte på mina sms... Me so sad!


Have a nice day peeps!
Ciao bellos!

Uppdatering 22:36


Hey cookies!
Jag har minsann vart och trotsat mina smärtande ben, jag tog ett aerobicspass. Massa skoj och massa jobbigt.. Benen vek sig lite smått när det var över, de är nog inte vana vid så mycket exercise och smärta för den delen.
Pappa sa att mina lår kommer vara stenhårda sen, mysigt!... Hrmm.
OCH VET NI VAD? Jag missade Desperate Housewives igår, *gråter floder*. Får försöka keepa up med nästa avsnitt, förhoppningsvis har jag inte missat något allt för relevant.

Meeeen, imorgon ska jag jobba från 8:00 till 16:00 i Blackeberg på ett nytt dagis, skoj skoj och ja på Fredag är det ytterligare ett dagis direkt efter käftis. Gaaah! Har bitit sönder en så där 2-3 tänder på min piercing undrar om jag kommer få skäll eller något?
Det gör ju inte ont i tänderna dom är bara lite vassare än alla andra om det nu är möjligt.

Jaha, det är väl inte så mycket som hänt. Jag kollade på Heroes som är sjukt bra. Tyvärr kollade jag ju på vanliga tv:n eftersom jag inte kan ladda ner sånt där. Försökte lära mig en gång men det gick mest dåligt som vanligt. Men iaf, i pausen ringde en Andreas ang. jobbet som personlig assisten (och jag som svurit över alla som aldrig svarar) och jag har nu bokat tid med någon Oscar vid Kulturhuset klockan 17:00 på Tisdag. Jahapp! Skitjobb men bra att ha medan man letar efter annat. Jag kan ju inte gå runt och ströa på dagis hela livet även om det är relativt bra betalt så behöver jag nånting någorlunda fast.
Idag blev det en massa sök till olika bensinstationer som vanligt, det är pappsen som pushar. Han tycker det är bra med OB och grejor eftersom det ger så mycket cash. Av någon anledning känns det som han vill bli av med mig.. Hmmf! Aja.. nu blev det ett längre inlägg än jag tänkt men hoppas att någon stackare orkar läsa skiten.

Man lär sig någonting nytt varje dag:
Shell uttalas sjell inte kjell... Wopsie! -Now I know

Puss och pisk!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Du har aldrig tänkt på att det är ett SKAL som logga ett Shell? ;) Fast jag tycker att du är söt iaf.

2007-09-19 @ 23:45:55
Postat av: drew

Du har inte glömt att vi ska bloda på onsdag?

2007-09-20 @ 10:34:39
Postat av: Cecilia

Maddox: Jaaa , just det! Fan va korkad jag är :/
Sandrew: Nej nej , onsdag är de blodelibloda som gäller. Mysiigt värre ;)

2007-09-20 @ 16:43:41
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Lisa

Olson får i alla fall sms....

2007-09-22 @ 14:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0