Hatar när det händer

Så var ännu en helg på väg mot sitt slut. Ganska skönt faktiskt och ingen som helst ångest..

Igår så fixade pappa massa god mat, han höll på i timmar med någon form av köttgryta och förrätt samt efterrätt. Han är en duktig son of a bitch min far.
Efter god mat och ett finbesök så fixade jag iordning mig, duscha, hitta kläder, sminkelismink sen var det bara att vänta på att Madde skulle plattånga sitt långa hår. Efter en stund så kom iaf min skjuts, det var öla i Backlura som var inplanerat som en bra början på kvällen. Walingstam och Corsby hämtade upp Madde i en gul Camaro z28 och sen mig så åkte vi vidare till Gurra där Lalle redan var tillsammans med någon Micke som satt och gungade i någon form av hängstol. Självklart blir Madde kär i den vid första ögonkastet och ville sno med sig den hem. Jag tror ingen blir chockad när jag säger att den såg ut som en riktig porrgunga och Maddox var ganska snabb på att testa.
Pojkar och flickor drack öl men lilla jag skötte mig bra, en öl tog jag sen var jag ganska nöjd. Inget sug på alkohol alls hade jag och tur var väl det för Olson ringde och ville att vi skulle komma över. Med komma över menar jag till Munsö, jag och Valkyria tänkte: Roadtrip! Vi fick skjuts hem till mig igen där vi bytte bil och åkte vidare mot Ekerö efter att ha hämtat lite singstar hemma hos Rainbow.
Vi hamnade efter ett tag hemma hos en lång snubbe med helvita kläder som hette Simon, där fanns också en Matte, Micke, Valle och en Olson. Det drogs igång med Singstar på en gång och efter en stund så spårade det ganska rejält. En viss person tyckte inte alls om Singstar eftersom man inte hördes när man sjöng och roade sig istället med att skrika och gapa och vara allmänt dryg så för att undvika ett slagsmål, eller iaf att Madde skulle slå på honom så bestämde vi oss för att åka vidare igen. Jag som fortfarande inte druckit något kunde som tur va köra hem. När vi åkt ett tag på Munsö så märker vi något som var lite knas men jag säger inte vad det var, vi kan väl säga att jag och Madde har en jävligt härlig hårfärg iaf men vi är ganska söta när vi sover...
Anyway, efter ett tag så var vi iaf på rätt väg igen och Maddox bestämde att vi skulle mellanlanda hemma hos Jonne för en öl. Så det gjorde vi och fick ännu en gång använda lite kaffefilter. Efter det brummade vi vidare till Gurra igen som låg och sov. Det var endas Lalle och Toll vakna, de satt och snackade nostalgi. Vi satte oss ner i kanske en kvart och sen bestämde vi oss för att dra igen... Toll åkte med och fick skjuts till Hässelby gård sen var det bara hem och sova som gällde. Somnade så fort huvudet nuddade kudden och missade som vanligt en massa samtal. Är jag trött så sover jag djupt, så är det!



Idag vaknade jag vid 11 eftersom jag kom hem vid halv fem imorse. Klockan fem ikväll ska jag befinna mig på Ekerö för att träffa Lisa en stund. Ska bli skönt att umgås med henne lite, det var ett tag sen. Imorgon ska jag nog umgås med Sandrew, henne har jag inte heller träffat sen vi åkte till Örebro.
På tal om Örebro så har jag inte fått något svar än och kille i rullstol har inte heller hört av sig sen i Torsdags. Vi får se hur det blir...


Man lär sig någonting nytt varje dag:

» Är man en person och en hamster så är man inte solo.


Men nu ska jag göra något annat ett tag.
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0