Lisa Fisa!

Hej igen!
Jag är duschad och fräsch igen, jag ska snart plocka ihop lite kläder o.s.v till imorgon när jag ska på rally. Madde berättade att det kan bli väldigt kall på morgonen och ja, vi ska väl åka hemifrån klockan sex på morgonen, det är ju i princip natt liksom. Gah! Vi får se hur pigg jag kommer vara.
Lisa har varit borta från Sverigen sen i Onsdags och har det helt fantastiskt och vill inte ens komma hem. Hmm, det är lite oroväckande kanske men förhoppningsvis kommer hon hem igen för vad ska vi göra utan vår Lisa Fisa?! Nej, det funkar inte. Vem ska säga att hon tycker om mig även fast jag lider av blonde moments och vem ska lär mig saker som jag inte kan och vem ska jag gå ut och shoppa & fika med i stan?? Va?? Nej Lisa du kommer hem som planerat annars kommer jag dit och släpar hem dig!

image1006

En annan dam som jag saknar just nu är Sandrew. Fan henne ser man inte allt för ofta längre och det känns inge bra alls. Hoppas vi hinner ses snart iaf, just nu är ju flickebarnet sjuk, stackarn.
Hon har skaffat en ny hemsida också som ni får kika på, den är länkad till vänster så det är bara ett musklick away. Lookie!! Den handlar mest om hennes söta hundar men de är där hon numera kommer blogga så om ni vill veta vad som händer i hennes liv som matte, hemmafru och hårt arbetande kvinna så vet ni vart ni numer ska gå in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar jag låter ju som en seriös männsika :S får nog ändra lite på det ;P saknar dig med baby!

2007-09-29 @ 17:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0