Live Laugh Love

Nu är jag precis hemkommen från jobbet. Jag lyckades för andra gången köra vilse lite imorse eftersom jag är totalt lokalsinnehandikappad men som tur va hittade jag rätt snabbare den här gången än sist.
Nu efter jobbet när jag kom ut till bilen märkte jag att det var nån som kört in i den vänstra backspegeln så jag blev nej glad, mest förbannad och ja, jag kommer väl få skit av pappsen även fast jag faktiskt inte hade något med saken att göra. Inte ens en lapp lämnade dumfan som inte kunde köra...

Aja, igår kollade jag på världens sämsta film med mamma och pappa, filmen hette Parfymen och var helkeff!! Efter det gick jag ut och sa hej till Chaplin som var här med bärgaren för att hämta bilen och efter det gick jag och nanna kudden.
Imorgon bär det av till Örebro med Sandra vid 12-tiden. Vi ska stanna och käka på donken på vägen och helt enkelt hålla tummarna på att vi hittar stället.

Resten av veckan är totalt oplanerad, vi får se vad som händer.
Nu ska jag iaf cykla till SATS i kylan och köra pilates.
See ya!


Uppdatering 23:23

SATS my ass, kom halvvägs sen var jag genomvåt så det vara bara att vända och ta långpromis med mor och far när regnet hade bestämt sig för att gå och sova.
När jag kom hem efter det igen så tankade jag och pappa bilen sen kollade vi lite på GPS:en för att veta lite hur jag skulle göra o.s.v. Efter det en varm skön dusch och sen iväg igen för att umgås och kolla på film med en grinig människa som tycker jag dissar... Äsch!!

Kom precis hem och ska väl gå och sussa nu, är måttligt trött efter dagens skitväder.
image955
Tack snälla Rainbow för den fina bilden! Love it..
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0