Lyckorus (?!)

Jag kollade precis igenom min kollage-bok som jag fick av Linda, Emilia, Jocke och Mosan och fick världens lyckorus...
Alla bilder och glada minnen från bl.a skolan, allsång, halloween festen för flera år sen hos Linda, första festen tillsammans med tjejorna i klassen, besöket på tv4, dagen jag tog hål i tungan och alla andra underbara fester och kalas med Ekerö folket.

Är så glad att jag har träffat de människorna som är i mitt liv nu och jag kan faktiskt inte tänka mig hur eller vem jag skulle vara utan er. Jag har växt som person så sjukt mycket det senaste året och mitt självförtroende är kanske inte världens bästa än men I'm getting there.

Linn ♥ Olson ♥  Linda ♥ Moa ♥  Emilia ♥ Sandra ♥ Öhman ♥ Lisa


Ni gör mina dagar till dom bästa.



Cred till Rainbow Dash också som har en tendens att förgylla min vardag med sina bus


Ha en superbra helg ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att se lite lycka i bloggen igen.
Jorden-runt mycke kärlek på dej gumman..

2007-09-01 @ 17:33:32
URL: http://yeeselson.blogg.se
Postat av: Anonym

håller med :D
more happyness to cissi (a)

2007-09-01 @ 18:06:48
Postat av: Rainbow

Puss!

2007-09-02 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0