Mitt badrumsskåp!

Jag fick ett underbart uppdrag av Johanna -visa upp mitt badrumsskåp. Jag var väl sådär sugen på att anta utmaningen efter att pappsen vart och härjat på min toa men jag kände för att offra mig lite för att jag visste att det skulle bli ett så fruktansvärt intressant inlägg..?

image1001

Jaha, nu ska vi se.. tandborste, Guess-parfymen har hamnat där tillsammans med en gammal parfym som luktar urk, topz och tvålar, smyckeskrin och plugg, mer tvålar och parfymer samt handdukar. Mycket intressant. Nu är jag så glad att jag trotsade den hemska stanken.. NOT!! Haha, ja det var ett roligt uppdrag. Jag utmanar alla andra med en blogg att göra detta också för det var megaskoj.. Hrmm!!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0