Mysdag!


Jag sitter här hemma nu och är jättenyfiken på hur det går för Madde som är hos en ny vän, men klockan är så mycket så jag vågar inte ringa. Men jag håller alla fingrar och tår på att hon har det sjukt mysigt.

Jag har iaf haft det mysigt hos Lisa idag. Jag åkte ut till henne och då var hon i full gång med att städa men ganska snart därefter så var hon duschad, sminkad och påklädd och vi var på väg ut genom dörren. In i bilen och in mot stan för att käka mat. Det blev grekiskt, Lisa bestämde. Vi hade ganska stora problem med att hitta parkering och jag är som vanligt livrädd för att åka i stan. Mest för att alla andra bilister är dumma i huvudet och för att jag inte hittar så bra. Men lisa navigerade och skrek hipp som happ och ja vi har båda hälsan i behåll.
Anyway, vi hamnade på ett litet mysigt ställe på söder och åt en romantisk tre-rätters-middag tillsammans och snackade som vanligt om allt mella himmel och jord. Vi kom fram till att om ingen av oss hittar en man innan vi är 40 så ska vi gifta oss med varandra och adoptera en lite krullhårig negerunge. Vi ska även ha ett öppet förhållande för vi trodde vi skulle tröttna på att bara dela säng med varandra, vi får helt enkelt se hur det blir i framtiden.
När vi var mätta och belåtna drog vi vidare till Kristineberg för att Lisa skulle hämta en bil där sen åkte vi hemåt och träffades igen på OK/Q8 i Brommaplan för att kramas och säga hej då och lycka till. På Onsdag far Lisa, ensam och upprymd, till den grymma staden New York. Hon är som tur va bara borta en vecka men hon kommer få det så grymt kul!

När jag kom hem hoppade jag ur kläderna och satte mig för att mysa men då ringer självklart syster och vill ha skjuts. Snäll som jag är ställer jag upp och lyckas få kärringstopp helt oväntat i Vällingby framför typ 10 ungdomar. Hmmf, surt! Aja, Linda och hennes två homies hoppade in i bilen och killarna hoppar istället framför bilen. Dom höll på att bli ganska platta men dom klarade sig som tur va, trots att det var jag som körde.
Nu är jag hemma igen och har precis fixat klart min andra blogg som enbart är för typ Olsons ögon. Tihi!

Man lär sig någonting nytt varje dag:

» Grekisk mat är faktiskt jättegott


Nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon också!
Pisk på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0