Pryd?

PRYDOMETERN
-Hur pryd är du?
( ) Jag tycker sängen är den bästa platsen att ha sex på.
( ) Jag tycker det är lite pinsamt att visa mig naken.image968
( ) Jag vågar inte säga vad jag tycker är skönt.
( ) Jag är inte sugen på att ha en trekant.
( ) Jag äger inga sexleksaker.
( ) Jag gillar inte när folk väser snuskiga saker i mitt öra under sex.
( ) Jag är inte intresserad av rollspel.
(x) Jag vill helst ha sex i mörkret.
(x) Jag kommer sällan när jag har sex.
( ) Jag gillar inte sex utomhus.
(x) Jag gillar inte sex på offentlig plats.
( ) Jag tycker att man ska vänta med sex tills man verkligen är kär.
( ) Jag tycker oralsex är ganska tråkigt.
( ) Ibland när jag har sex så tänker jag på annat.
( ) Ibland hoppas jag att min kille inte ska vilja ha sex för att jag är så trött.
(x) Mina favoritställnignar är dom 4 vanligaste.
( ) Jag föredrar oftast choklad före sex.
( ) Jag bryr mig inte om att ha sexiga underkläder på mig.
( ) Sex fyra gånger i veckan räcker bra för mig.
( ) Jag tycker att det är lite pinsamt att prata om sex.
( ) Jag är ganska osäker på vad jag vill ha gällande sex.
( ) Ärligt talat så tycker jag att sex är överskattat.

0-3 kryss.
Du ligger sannerligen inte i riskzonen för att vara pryd. Du är snarare en riktig wildcat som gillar att hänga i takkronan iförd trosor med hål i grenen när du har sex. Din sängbordslåda är förmodligen fylld till bredden med KamaSutraböcker, sexleksaker, glidmedel och handklovar. Tänk dock på att bra sex inte alltid behöver innehålla crazy grejer.

3-10 kryss.
Du är förmodligen relativt normal. Du har förmodligen "Svenssonsex plus" och är ganska nöjd med det. Tänk dock på att det kan vara kul att göra något utanför det vanliga någon gång.

10-15 kryss.

Hmm, Det börjar bli lite oroväckande det här. Man behöver inte göra crazycrazy saker i sängen men ibland kan det ju vara kul att testa lite nya grejer. Att ha sex i missionären 4 minuter innan sänggånde en gång i månaden är inte höjden av bra sex för de flesta.

15-23 kryss.

Hörru! Skärp dig. Du lever ett liv i kyskhet och har en mycket tråkig syn på sex. Sex ska ändå vara nånting kul.

Kommentarer
Postat av: Rainbow

"Du är snarare en riktig wildcat som gillar att hänga i takkronan iförd trosor med hål i grenen när du har sex" haha jag fick sånna trosor av Truklas förut, man får fan skavsår på läpparna :P

2007-09-19 @ 18:27:23
Postat av: Pinkie

Mjoo , kanske de :) börjar fan känna mig så iaf.. mycket mycket sexuellt frustrerad..
Men MJAAAAU Dash , får man se dig med dom på eller? ;)

2007-09-19 @ 20:06:18
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Rainbow

Ja för fan, dom är nytvättade så det är bara att komma över och flukta baby!

2007-09-19 @ 21:01:44
Postat av: Pinkie

Yummy! :)

2007-09-19 @ 21:57:00
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0