Räddarna i nöden / Negerfläckar

Hej hej hallå bloggisar!

Igår så var både Madde och för trötta för att göra det vi tänkt, nämligen gå ut på krogen med två rika rallypojkar så hon gick och la sig medan jag smed nya planer. Det var sjukt livat hos oss fortfarande när jag bjöd över lite homies till mitt rum. Jacob, Axlo, Robban och Alex kom över och vi snackade skit ett tag. Det vi kom fram till var väl att toaletten var vidrig, att det var "negerfläckar" i hela huset och att jag ska snacka med Sandra om ev. Tallinn-resa den 31:a till den 2:a eftersom Axlo ska dra med sitt gäng då. Wohoo! Tack iaf grabbar för att ni kom och räddade mig från en hemmakväll helt ensam och övergiven.
Ja, men om man ska komma tillbaka till "negerfläckarna" för er förvirrade stackars själar så är det så att Linda hade ju maskerad igår och jag är chockad över hur snyggt(!) och bra killarna klätt ut sig. Dom hade verkligen lagt
ner tid och energi, bland dessa små pojkar fanns det två svarta homies. Ja, de hade klätt ut sig till negrer och hade nån form av gegga på hela kroppen så det är numera bruna fläckar på dörrar, väggar och handtag i hela huset. Weeij!! Men cred ska pojkarna ha iaf för dom var mycket, mycket fina!


Syster var som sagt hip hopare, det dök även upp ett par militärer, cowboys med pistoler, en städerska, en grekisk gudinna, en skolflicka, en fotbollsspelare m.m, m.m....

Anyway, ikväll bär det av till Vällingby för bio med syster. Kärlek på menyn tror jag filmen hette och vi får hoppas på att den är bra.

See ya guys latah!


Update 20:07

Hej och hö ditt gamla spö!
Nu har jag kommit hem från bion och filmen vi såg, Kärlek på menyn, var en mycket charmig och gullig film som jag kanske inte skulle sett tillsammans med Linda eftersom vi båda är ganska överenergisk (Linda en aning mer än mig) för det hände ju inte så mycket. I slutet kände vi röklukt och kunde inte sluta röra på oss. Jag satt och dansade till operasångerna som spelades och Linda letade efter sin mobil. Nej, den filmen ska man se med kärleken eller på en date eller whatever. Det var jag, Linda och ett par i hela biografen så vi levde loppan.
Snart ska jag bege mig mot Bromma för att återlämna ett busskort till Lisa som varit i Falköping, syster ska med eftersom hon av någon anledning tycker det är jätteskönt att åka bil på kvällen, loco!!

Imorgon ska vi spendera ännu mer tid tillsammans om jag inte får jobb. Hon ska bränna alla sina pengar hon fått i present. Hennes motto: "varför ska man ha pengarna liggandes och skräpa hemma när man kan bränna dom!?". Ja det är frågan!
Jaja, det var det! Ha en trevlig kväll everyhopa!

Hittade förresten ett uttryck i ett mycket tidigare inlägg som jag sög åt mig
It's not what I feel for you, i'ts what I don't feel for anyone else but you!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0