Ramalama Ding Dong

Jag känner att jag börjar bli gammal då baksmällan bara blir värre och värre, ändå tog jag det lugnt igår! Hmm...

Igår var egentligen planen att jag skulle kika på film med Sandra men hon kom plötsligt på att hon skulle göra paj och jag kände inte för att kolla på så jag kollade runt efter nya planer.
Alex frågade om jag ville hänga med honom och hans fotbollskillar ut men med min ekonomi så var det ganska omöjligt, en annan ville kolla på film och mysa lite men jag skulle bara ha somnat så det var inte heller aktuellt men Rainbow skulle hem till en kompis och frågade om jag var på och det var jag.
Jag åkte och hämtade henne så vi kunde ta bussen tillsammans härifrån. På vägen var hon tvungen att stanna och köpa cigg på Statoil och fick visa leg för en kille som raggade satan på henne. Han trodde hon var 89:a men det vaf bara fel på en så där fyra år. Hon fick även höra (för ovanlighetens skull) att hon var skitsnygg medan hon stod och diggade till "min låt" big girls don't cry. Härligt härligt!
Vi begav oss iaf, jag hämtade öl hemma innan vi gick till bussen sen började vi promenera till hållplatsen. Halvvägs kommer jag på att jag glömt min mobil så det var bara att vända och då visade det sig att jag glömt nyckel också, jag hade en mindre bright moment där ett tag kan man säga.
Till slut börjar vi gå iaf och ser självklart bussen köra förbi, Madde blev nej glad på mig då men det var lugnt vi promenerade till nästa busshållsplats med bänk och satte oss där. Mycket skojigt folk ut och Maddox fick en slängkyss av en fjortis-kines på moppe...

I Hässelby Strand var iaf lägenheten vi skulle till och efter mycket om och men så kom vi in till grabbsen och där satte vi oss ner och drack lite öl. Maddes linser bögade lite, en kille utan tröja, Discovery på tv, en blåst brud och en kille med bara ett öga. Sjukt bra helt enkelt...
Jag tog reda på att jag och den blåsta bruden var dom enda utan tatuering mest för att jag inte hade så mycket att göra och dessutom var det inte helt lätt att hitta lampknappen på Knoddens toa. Hatar när det händer!
Anyway, folket bollade med idéer om vart dom skulle dra och hur, vissa ville till Nísses (!), någon till Cattens och jag tror jag hörde någon säga Garbos men det slutade med att ingen kunde ta sig dit så jag, Jonne, Valkyria och en till person som jag inte minns namnet på drog till Jonnes lägenhet i Vällingby medan dom andra bestämde sig för att komma senare med taxi.
Vid tuben så visade Jonne ett par fina dansmoves och sjöng "Look at me I'm Sandra Dee..." och folk kollade konstigt, undrar varför? Det är väl inte helt ovanligt att en svartklädd 34-årig kille, helt tatuerad med ett öga och kam-frilla står och kör några sköna hoppelihopp till Grease låtar... eller?
När vi kom till Vällingby blev vi varnade av en vakt för en stor hundskit medan jag och Maddox höll på att kissa på oss. Som tur va var det nära så vi sprang på toa sen var det igång. Jag fick veta den ena historien efter den andra och resten av gänget ramlade också in plus några extra. Träffade en person som heter Emmelie och stavas med två m... Konstigt men tydligen så var hon den enda i hela världen som stavade namnet rätt!
Efter ett tag bestämde vi oss för att sova kvar och vi gick och la oss medan dom andra fortsatte festa, det var helt sjukt när jag vaknade morgonen efter så var dom fortfarande uppe och ingen såg ens trött ut. Vilka galningar alltså. Även då kom det och gick folk lite hur som och vi försökte ragga skjuts hem utan varken pengar eller betteri på mobilerna. Det gick från Maddes mamma, Jonne och hans motorcykel till Robin och sen tillbaka till motorcykeln och mamma men det slutade med att vi bestämde att Robin skulle hämta oss i centrum iaf. Medan vi väntade på att han skulle käka klart i Alvik så låg vi helt döda, Jonne och Madde försökte komma på någon bra kompis dom hade som dom skulle skänka till mig men de kom fram till att ingen av deras kompisar är speciellt bra pojkvänsmaterial så det sket sig. 
Det var skönt att komma hem och jag däckade i sängen ett par timmar och drömde massa dumma drömmar om dumma människor.


Är tydligen supporter av Outlaws Sweden också...


Rainbow Dash & Pinky Pie in action

(Btw så kan jag tala om för er förvirrade att Valkyria, Rainbow, Maddox och Madde är samma person. Hon må ha flera personligheter och lite scitzo men som sagt det är samma samma... )

Stort grattis till kusin Diana också som har förlovat sig och skaffat sig en lite puppy. Är väldigt glad för hennes skull som verkar lycklig nu. Var längesen jag träffade kusin också så får styra upp det här snart!



Nu har jag iaf ätit och druckit massor så jag börjar må bättre. Det blir väl filmtittarkväll idag, lär ju inte orka så mycket annat. Men nu ska jag nog duscha!

Ramalama Ding Dong!

Kommentarer
Postat av: Maddox, Rainbow, Valky

haha fan jag glömde att vi fotade oss innan vi gick och la oss! Rama lama ding dong!

2007-09-02 @ 19:03:12
Postat av: Pinky

Ja de gjorde jag också , hittade dom fina bilderna i mobilen ;)

2007-09-02 @ 22:32:33
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0