Rumors not true

Idag följde jag med Linda till Vällingby där hon handlade upp alla sina presentkort plus lite till på mindre än en timme. På H&M köpte hon en urgullig party-topp liknande liten skönhet, ett tufft linne och ett par mjukisar. Jag blev galet sugen på att shoppa men no no!
Efter att hon käkat på donken så åkte vi hem och jag kollade upp pass för kvällen och tänkte slå på stort så det bokades spinning, core och sen BodyPump. Mm, var ganska slutkörd efter det kan jag säga och som toppen på alla pass cyklade jag hem efteråt. Jag kommer sova gott inatt.

Imorgon sätts det återigen igång med det äckliga jobbsökandet eftersom jag inte kommer så långt på vikariejobben och alla dumma människor har ju stora problem med att svara efter intervjuver så som sagt, det är bara att sätta igång för fulla muggar... IGEN!! Gaah...

Och värsta-värsta!! Igår var kusin Diana på besök med mostris eftersom Lajzan fyllde år och jag fick reda på att hon hade hört att jag skaffat pojkvän(?!?!). Say what?.. Dessa rykten är inte ett dugg sanna och jag vet allvarligt talat inte hur fan de kunde komma enda till Bålsta. Eller jo, Diana känner en Rasmus här i Hässelby men som sagt. Rumors not true, jag är så äckligt singel så det är nästan synd om mig ;). Jag hade även planerat att ha det så tills den rätta dyker upp, om det nu händer i i detta liv. Ja, jag vet drama, drama, drama! Dramaqueen is my middlename. Det är inte lätt när ingen kille är bra nog och skulle jag någon gång tycka det så tycker inte mina vänner det och ibland händer det faktiskt att killen ifråga inte vill ha mig(?). Hmm, dagens I-landsproblem alltså! Don't you just hate it when that happends?!

Jao, och idag så har Madde sagt att hon har planerat sin födelsedag som är den 1:a December, ja hon är ute i god tid iaf. Hon ska ha Tarantino-maskerad och har självklart redan kommit med förslag på vad alla ska vara. Jag skulle spela Alabama Worley från True Romance. Det jobbiga är att jag inte sett den filmen så Madde ska låna den till mig. Ja och hon själv ska vara Gogo Yubari från Kill Bill. Haha, ja det kan bara bli intressant speciellt om Olson skulle vara Sexmachine i From Dusk til Dawn.



Jag - Madde - Olson


Men nu är det snart dags för kudden, min kropp behöver vila.
Sleep tight babes!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska bara vara tyst. Du har ju redan planerat vad jag ska få i födelsedagspresent, glitterpluppar 4 my piercings :P

2007-09-18 @ 17:48:50
Postat av: Cecilia

Yeeees! ;) det vet jag väl , ska bara lista ut hur många det ska vara.. haha! Ja de är ju en del..
hmmm... 1,2, 3, 4 i ansiktet hur mångar har du i öronen?

2007-09-18 @ 18:44:57
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Madde

4 i ansiktet och 4 i varje öra sen några till..som inte syns ;)

2007-09-18 @ 19:35:40
Postat av: Cecilia

Haha PASS! ;)
okej, aja du får tella mig sen va för size de ska vara everywhere :) ..

2007-09-18 @ 21:25:12
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Maddox

Det vet du...fast i december så kan det ju hända att jagtröttnat på att se vanlig ut :P

2007-09-18 @ 22:59:14
Postat av: Cecilia

Men lägg av , då vet jag ju inte va jag ska köpa för present .. :p OHMEEEEEE!!

2007-09-19 @ 10:03:59
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0