"Skräckdröm"

Igårkväll blev det ingen pilates, mest för att det blev en massa strul och för att det var något stolpskott uppe på SATS i Välligby C. som inte kunde avboka mitt muskelpass.
Nej, istället satt jag hemma och kollade på Idol, som vanligt var det mindre bra människor med i programmet. Jag förstår inte hur vissa tänker...

image936Mardrömmar inatt igen, den här gången var det något från "House of a thousand corpses", -en mindre mysig film. Jag kan berätta att det även var mindre mysigt att vara med i den. Vaknade alldeles kall i hela kroppen klockan fyra inatt och hade lite svårt att somna om, kanske för att jag inte riktigt tillät mig själv med risk för att drömma samma skit igen men till slut gick det iaf. Nu är jag, illa som de må vara, nyvaken igen efter en dålig natts sömn och ska väl försöka göra lite nytta.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0