Veckans schema

Ja du, här sitter jag och svär över att jag inte har någonting att göra sen kom jag på att det var ganska skönt att det var lite lugnt idag för veckans aktiviteter var mycket fler än jag trott. Jag kommer nog uppleva en hel del stress dagarna fram över...

Idag är det som sagt lugnt, en Måndag där jag helt enkelt fick tid över till att tvätta, städa och lite senare gymma.
Imogon, Tisdag, ska jag jobba från 8:30-15:30 och efter det blir det att åka in mot stan för ett möte i Kulturhuset klockan 17:00 ang. jobbet som personlig assistent. På Onsdag är det väldigt oklart vad som händer, Sandra är sjuk så blodtömningen flyttades precis så kanske jobb annars träning.
Torsdag ska det iaf jobbas, jag är inte säker på tiderna men jag kan tänka mig att det är mellan 9:00-15:00 och efter det ska jag nog träna. Sen kommer den efterlängtade Fredagen då jag jobbar samma tider och på kvällen bär det av mot Ölmässan.
Lördagen ska spenderas med Valkyria, hemma hos henne tillsammans med hennes mamma och lite vin och där blir det en sleepover för att sedan spendera Söndagen tillsammans på Rallytävlig och kika på rally-pojkar.

Så ni ser fullt öl medvetslös! Det kommer bli en del härjandes denna vecka med andra ord!
Pussar!

Uppdatering 23:14

Det blev träning, Core och BodyPump. Mums vilka härliga spagetti armar och ben man hade sen. Det var kämpigt att cykla hem sen men hade som tur var medvind.
Fick god mat hemma och efter en dusch satte jag mig med pappsen och kollade på matchen och glömde helt bort min date men får väl gottgöra det någon gång. Det blev iaf oavgjort och ja vi får väl nöja oss med det även fast jag faktiskt tycker att vi kunnat få en riktig råttslakt.
Anyway, jag har fått lite samtal från en människa hela helgen som jag egentligen inte känner. Det känns ganska dumt faktiskt men men.. Telefonsamtal har väl ingen dött av så det är väl bara att svara och se glad ut.

Man lär sig någonting nytt varje dag:
Man lär sig inte någonting nytt varje dag, så nu ger jag upp!

Nu känner jag dessutom att tröttheten kryper sig på så jag ska lägga mig och somna till Hitta Nemo som jag inte sett på länge. Imorgon blir det en massa slit och släng!

g

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0