Bro-people är ey okey!

Jaa en ganska lång uppdatering är väl i sin plats?

Jag kom hem efter jobbet igår ju och hade ingen aning om vad som väntade, jag försökte somna i soffan men den var kall så det gick inge bra. Klockan gick och jag hade bara mest jättetråkigt så jag kollade vad Fredde gjort och han skulle leka med sina vänner men frågade om jag ville komma. Inte ska väl lilla jag komma och störa friden, shiet! Det slutade iaf med klädvalsångest och en lång biltur till Bro. Jag stannade på Shell för att kolla vägen lite, pappas beskrivining var väl så där men det var i princip bara att köra rakt fram och svänga höger när det stod Bro. Efter det vart det krångligare men Fredrik hjälpte till så bra så till slut hittade jag rätt, efter några u-turns och skit så var jag framme.

Det var lite partaj hemma hos Ante, en utav alla Fredriks underbara vänner. Han och hans fru hade peeps hemma och alla var redan ganska salongsberusade när jag klev in men det var iaf mkt mkt trevligt. Helt plötsligt, out of the blue, bestämms det att vi ska till Alexandra. Jaha, vem kan det vara då som är så rolig så att alla vill dit men det visade sig ganska snart att det var en krog som hette så. Se där! Några åkte innan och sen kom två till taxibilar men vi blev av med två personer så det behövdes bara en drolla till slut. Shit happends, men sen kom vi iaf fram och ja, det var väl trevligt.

Jag snackade mest med en yngre flicka från Gnesta, mycket trevlig ung dam med ganska liknande syn på livet som lilla mig. Sen imponerades vi lite av Antes tuffa pinuppa på armen och efter det typ, drog vi hem men inte innan jag hunnit få en mycket fin ros, prins charming själv.
Jag och Fredrik åkte hem till honom och ja... sen somnade vi!


Jag vaknade klockan halv fucking åtta imorse, klarvaken och halvt urputtad ur sängen med en sovandes man vid min sida som envisades med att göra konstiga ljud och ljucka i sömnen. En gnutta underligt!

Jag lyckades somna om i några minuter innan jag helt gav upp och väckte Fredrik som blev snussugen och drog iväg för att handla. Jag tog en dusch och sen käkade vi supergod frukost framför School of Rock. Grymt bra film måste jag säga. Jack Black är nog en av dom tuffaste människorna som finns, eller?
Anywho, jag skulle hämta mor och far vid tre och innan dess hem och byta om så det var bara att hämta bilen hos Ante och härja iväg. Efter att Fredrik givit Sveriges sämsta vägförklaring till en människa som är totalt lokalsinneshandikappad så fick jag återigen köra lite u-turns men kom till slut iväg. Jag åkte hem och fixade, kom till Spånga när jag kom på att jag glömt hälften hemma så det var bara att vända men till slut kom jag till Hässelby där jag hämtade upp alla utom Malin och hunden. Vi brummade till Bålsta där det var släkt för hela slanten. Fem hundar var det också, varav ena var stor som en häst. Shiet! Lajzan höll på att göra i brallan och var dessutom bakis som en gnu. Haha! Så jävla kul... Jag tog lite smörgåstårta och ursäktade mig eftersom jobbet väntade, Lajzan hängde med men ångrade sig ganska snart. Hon mådde piss och hade ingen aning om hur hon skulle ta sig från Tensta. Inga av hennes vänner kunde hämta henne så hon fick en pall och satt på macken och pinades i typ tre timmar.
Lisa dök upp helt plötsligt med Josefin som släptåg, hon surprisade mig så jag såg till att stackars syster yster fick åka med en bit med dom sen när de till slut drog. Sen var det bara jag och Danni kvar, ja och alla jävla kunder då såklart...
Vi snackade skit som vanligt, han tyckte vi skulle gifta oss för han kände sig som en hemmafru när han stod och diska och jag fick bära tunga papperskorgar. Jag skulle tydligen jobba och han städa och passa barnen. Sure, why not! Sen fick jag lära mig lite om den bulgariska kulturen, mycket intressant.
Talib från Car Park jobbade natt så han kom och gjorde oss sällskap, jag garvade mest åt allt och alla för idag är jag trött.

Nu ska jag iaf sova, oj oj oj vad jag ska sova. Inte lika kul att sova själv men jag kanske slipper ligga med hälften av kroppen på golvet imorgon bitti iaf ;) ...
Nighty night, don't let the bedbugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0