Där ser man

V a l k y r i a säger:

min man ska åka på firmafest...i PRAG! Har redan haft en kille där en gång och aldrig mer säger jag bara

Cissi , säger:

Okaay , ajdå! .. jag hade en pojkvän där, vad händer i prag?

V a l k y r i a säger:

min "kära" man lyckades med detta: Strippklubbar, porrklubbar, bordeller, häkte efter att ha spytt på en ferrari, fått stryck av en bordellmamma för att ha behandlat tjejerna illa samt 2 dagar fyllda av minnesluckor

Cissi , säger:

okej , aah min man sa att han inte gått på strippklubb men hans vänner gjorde så jag hoppas han inte ljög...

V a l k y r i a säger:

troligt att "alla andra" gick men inte han

Cissi , säger:

Vet dock att det var redig fylla ..

Cissi , säger:

tror inte alla andra gick men chansen finns ju att han gick..

Cissi , säger:

aja, kan inte göra nåt åt de nu ändå haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0