Fräsch och hel!

Shoo alles, allt väl?

Jag jobbade fyra timmar imorse, skoj skoj! Nooot... Asmycket att göra den halvtimmen jag var ensam, något iffle satte på kaffemaskinen när jag inte hunnit byta kaffe så det smakade ju givetvis inget vilket ledde till onöjda kunder, gash!
Jag kirrade iaf skiten genom att fylla colamuggar med kaffe som jag sen fick kasta ut. Gör om, gör rätt helt enkelt. Massor med bullbak, kunder till dörre, mackgubben kom med sallader och smörgåsar, klagade lite på alla returer. Guess what det är inte mitt fel att ni inte kan räkna...

Anywho, slutade iaf klockan 10 och då var det bara att rejsa hem till Sumpan för att hinna med tiden på SalongTotal där jag skulle kirra naglarna. NU äntligen känner jag mig som en hel person igen! It was about time, hatar att gå med broken nails hur jäkla feminint det än låter...

image2403

Nu har jag ganska nyligen vaknat efter en kort välbehövlig powernap, försökte messa med Fredrik men det gick mest jättedåligt och jag har ingen aning om vi kom fram till något. Jag ringde iaf mammsen och kollade vad hon gjorde och den stackaren är ju sjuk minsann. Jag tänkte iaf försöka åka till mina hemtrakter och byta däcken så det är gjort. Jag kan inte åka runti vinterdäck längre, så fruktansvärt orutti!

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0