He's mine

Jao, en hel dag har gått och jag har inte bloggat... korrektion -nästan två dagar! Inte bra, inte bra alls.

Jag jobbade iaf med Sebbe igår, skoj skoj! Massa bs och sen kom Anne och snackade skit vid ett. Efter ett tag kom även Farhad...
Jag slutade, åkte hem och duscha och sen kom Fredrik, vi åkte till Vällingby för att han skulle få sätta sprätt på sina cash och ja det gjorde han ju. Fred Perry tröjor blev det och han envisades så värst med skor till mig så när jag väl testade dom så var jag fast.. Världens bästa pojkvän har jag iaf, no doubt. Och nu även världens snyggaste skor. Sorry Valky, men jag hade liksom inget val.
Vi åkte hem till mig och sagan fortsätter, Fredrik laga potatismos till mig. Världens godaste dessutom, mums sen fick han pilla på mitt fjällande skinn. Kan inte förstå hur man kan bli så road av det men jag ser iaf ut som ett iffle.

Jag var supertrött så försökte komma i säng i tid, det gick så där och imorse när jag vaknade så fanns det mer än en anledning till att jag VERKLIGEN INTE ville gå till jobbet. AS! Aja, det var bara att bita ihop och jag var före Danni för ovanlighetens skull.
Massa sjukt snack
Danni: Du vet ju vad 69::an är men vet du vad 11:an är?
Jag funderar länge...
Danni: Det är när man kommer så hårt i munnen på en tjej så det sprutar ut genom näsan... du vet då blir det som en 11.
När jag tror han kommit på det sjukaste så överträffar han sig själv gång efter gång.
Det gick ändå ganska snabbt och klockan två hade jag sagt att jag skulle gå och det gick Roger med på så jag kilade iväg och gasade ner till StudioTotal där jag kirrade naglarna. Nu känner jag mig hel igen.
För ögonblicket sitter jag nyduschad i handduk och funderar på om jag ska powernapa och ta mig in till stan eller om jag ska klä på mig och åka till Kista. Shiet, Lisa ville tydligen ta en vin på Djurgården frågan är om man orkar?

Jaja, vi får se hur det blir!
Peace...

Kommentarer
Postat av: Dash

Då kommer vi ha likadana då :P
Shiet, vet du inte vad 11an är?
Du kanske är lika oskuldsfull som du ser ut trots allt ;P

2008-04-28 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0