Home sweet home

Äntligen hemma, jag har garvat gärnet på jobbet idag som vanligt. Det är ju sånt som gör att det känns något trisst att man kanske ska lämna alla. Anywho, jag och Danni stod på schemat för kvällen idag. Jag möttes på lagret av en som vanligt mycket glad Anne och en ännu gladare Dina (Annes stora amstaffhund) som t.o.m ville leka. Synd bara att jag inte hade lust när hon var kopplad inne på lagret och jag hade en miljon saker i händerna, bl.a min nya telefon så naaee inget lekande...

Jag hoppade in och jobbade kanske en halvtimme tidigare så Danni blev superglad, vi har snackat en massa goja as usual. Han tacklade mig med rumpan vilken ledde till det sjukaste ever.
-Shit du tacklas med rumpan nu också, typ "rumpas"
-Haha, ja känn dig arslad.. Vi kan börja med att ollas.. HAHA!
-Shiet, det var inte ens kul om du ollar så kan ju inte jag vara med
-Jo, du får klittas!..

Ja, vår humor är lite smått spårad men wtf, kul har vi iaf och det är väl huvudsaken. Tiden har en tendens att flyta på lite snabbare då.
Danni kom på en bra historia om hur man kan bajsa när man är ensam om dagarna genom att använda sig av papperskorg och kvitton, ja skulle kunna funka i teorin men det är inget jag tänker genomföra i praktiken.

Som sagt mycket skratt och sjuka skämt och jag blev tillsagd för att jag solat för mycket som vanligt och mitt fästingbett kliade men Danni var där och tjatade då också. KLIA INTE! Det är inte bra... Men shiet, klias magen måste man klia tillbaka. Han är typ som en pappa på jobbet den där människan.
Vi jobbade trots allt på asbra och var klara med ALLT en timme innan stägning och det är ju då alla underbara typer dyker upp. Först kom en av dom där kriminella som tycker jag ska ringa så vi kan "festa". Direkt efter kom det en superbäng zigenare med två stora röda ringar runt ögonen. Han slänger fram en jävla massa glass och bankar i bänken och sen i skallen och börjar jiddra något om poliser. Shiet! Inte så skoj, han gick ut igen och ställer sig mitt på planen och röker, smartass! Hela hans bil var full med ziggisar och alla lika höga så varken jag eller Danni vågar säga till för det kan ju i värsta fall bli någon snedtändning och slår man på några såna där så står dom ju upp in i det sista. Man blir ju typ övernaturlig och odödlig när man går på sånt där skit. Usch!
Aja, de försvann efter ett tag men inte innan vi hann hitta på historier om hur dom krockade och brann och lite sånt, som ni förstår är inte zigenare våra favoritmänniskor men men..
Sista människan in var Henke, efter honom stängde vi och var ute och klara fem över tolv. Nytt rekord ta mig fåglarna.
Danni spelade låten han gått och sjungit på hela kvällen och vi konstaterade att det var samma som jag också hört och sen sa han att han tyckte ****** hade fel och han skulle göra allt han kunde för att ****** inte skulle göra det misstag som han var på väg att göra. Då blev jag lite upprörd men på ett bra sätt. Känns bra att han har min rygg, de är ju trots allt kusiner. Det hade varit värre om alla tyckte samma sak men i det här fallet är det en person och en åsikt så vi får se hur det går.

Nog om det nu, tråkigheter och skit. Det löser sig oftast på ett eller annats sätt.
Jag blev iaf glad för F skickade sms och sa att han var barnis igen åt grabbarna och dom hade frågat efter mig, kul att man är ihågkommen iaf. Saknar att vara runt barn så himla mycket alltså, det kanske kommer igen. Man vet aldrig.
Anywho, imorgon är jag ledig och då ska jag börja med att flytta bilen om jag hinner innan en p-bot hamnar på min ruta återigen. Jag blir så trött, det är omöjligt att få en p-plats här när man slutar klockan tolv så jag håller tummarna och hoppas jag hinner upp innan dom där jäkla no-life p-lisorna kommer.




Nu väntar en snabbdusch och sängen!
Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0