Hurtiga jag

Nuuu har jag dammsugit, äntligen.. Maskinen håller fortfarande på och kämpar med filten och pruttkorven har precis borstat bissarna. Jag antar att hon ska bädda soffan nu, "stackaren" ska ju ta en tuben som går typ åtta härifrån. As! En annan har jobbat i två timmar då...

Jaja, jag är iaf assugen på sängen nu så jag ska nog bege mig dit snart. Lite trisst att inte Mattias hört av sig angåenden helgens arbete än men jag håller alla tummar och tår. Det känns just nu som det inte kommer gå så bra men jag ska inte tappa hoppet. I värsta fall får gänget klara sig utan C.

Btw så är min lägenhet förpestad med Lajzan skitar, jag dör seriöst snart och jag känner verkligen medlidan med min stackars soffa som har fått stå ut med hennes lilla illaluktande bak hela kvällen!



Tjena, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0