I mina skor

Shiet va tiden går långsamt när man väntar på att börja jobba, om det går så här långsamt nu så lär det ju inte går supersnabbt när jag väl börjat sen. Usch usch, nej det är inget jag ser fram emot...

Dammsugat har jag gjort iaf och nu sitter jag och funderar på mina nästa köp. Hittade ett par übersöta skor på MQ när jag var i Vällingby med mammsen. Ett par rosa Fred Perry var det faktiskt men känns lite småfånigt att köpa såna när F har likadana. Inte rosa givetvis men ändå. Det räcker kanske med matchande telefoner, det är faktiskt lite gay...
Men wtf, skorna är ju faktiskt jääättefina. Aja, vi får se. Jag ska skoshoppa med Fredde i veckan åt hans systersöner iaf, de är lite smått bortskämda kan man väl säga. Fredrik köper märkeskläder och pikétröjor för typ 700 spänn från höger till vänster åt the little rascals. Jag skulle också gärna ha nån att skämma bort lite, -får handla mer kläder till våran dumma bortskämda hund.

image2425

Nej nu har jag som vanligt inget mer att skriva.
Tchüs!

Kommentarer
Postat av: Dash

Glöm! Jag ska ha dom! har letat i 1 år efter ett par i min storlek!

2008-04-21 @ 18:22:24
Postat av: cecilia

okej , då ska jag väl kanske köpa nåt annat då ;) minifeet!!

2008-04-22 @ 00:31:33
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Dash

ja, jag har bebisfötter I know. Ungarna på jobbet mobbar mig för det :(

2008-04-22 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0