Ingen vila för mig inte

Hemma igen efter ännu en lång arbetsdag och min efterlängtade lediga helg får jag vänta på ett tag till. Jag jobbar kväll i helgen precis som jag ville eftersom jag snällt blev bedd att fixa ledigt helgen den 19:e så kan åka ut på landet och härja! Blir det här inte av nu, eller om de typ inte blir den mest perfekta helgen på länge så kommer jag bli YTTERST besviken.  Jag avskyr att jobba kväll på helger och det är precis vad jag ska göra den här helgen som jag sett fram emot så länge.
Lyckligtvis är det med Danni så tiden lär ju rulla på ganska snabbt ändå men jag missar middag och mys med släkten i Bålsta imorgon vilket kanske inte är så skoj, men men, de klarar sig nog utan mig.

Min söta syster "hann" inte bädda imorse så det är det  första jag ska göra nu, crap!
Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: M

Klart det blir kul, vi ska ju dricka jäger!

2008-04-11 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0