Inventeringen finally over

Hej hopp gummielefant!

Jag sitter hemma just nu, trött Sören och ska strax krypa ner under täcket och sova.
Dagen har gått snabbt och smärtfritt, vi började inventera i Kista klockan åtta och eftersom jag inte hittade dit så fick Danni komma och hämta mig. Han hade själv lite svårt att hitta men jag fick stå och vifta lite så gick det bra sen.
Efter att vi räknat allt i Kista var det dags att dra och käka, det blev typ Olles krog precis vid Burger King och ja, jag och Danni höll på att få ett skrattanfall när en av killarna vi var med körde in aromerna med hjälp av handen över maten. Haha, shiet! Ganska snart efter jag satt mig så insåg jag att jag verkligen var den enda tjejen på hela stället, ganska creepy och det kändes lite som en  hel del vad-gör-hon-här-blickar brände mig i nacken. Men men, whatever. Sjukt trevlig lunch men sen bar det av vidare till Tensta för att hjälpa Shoreh och Sebbe. Jag och Danni tog kylen så det gick snabbt och mycket smidigt. Vi var klara på ett kick...

Man får en hel del uppmärksamhet när man kommer till jobbet utan arbetskläder, mindre uppskattad uppmärksamhet dock!
Vi slutade iaf vid två typ och då pallade inte Danni köra så jag fick köra hans bil till Kista för att droppa av lite folk och sen till Sumpan för att dumpa mig. Jag fick väl en så där tre kärringstopp och missade kopplingen ett par gången men annars gick det väl bra.
Väl hemma var det meningen att jag skulle hämta bilen och vända men jag somnade i soffan och sen blev klockan så mycket så det var mest bara att duscha och invänta Fredrik. När han kommit åkte vi till Kista och handlade present till hans systerson som fyller år, lego i massor med låtande och blinkande delar, weij! Sen köptes det väl en keps och efter det åkte vi hem och nu sitter vi och degar...

Nej sleeptime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0