Plans for the future

Shue, jag kom på att jag och Lisa snackade en hel del om planer i framtiden.. Ja, alltså typ på semestern!

image2282-Först är det Power Big meet i Västerås -but ofcourse, jag & Lisa lär väl ta mercan (om pappsen är snäll) och sova i den.
-På semestern vecka 30 ska vi nog gör någon form av roadtrip där man får vara med i nån event och köra nån bil. Jag vet inte vad Lisa dillra om men det lär asnice.
-Tallinn-kryssning i sommar med alla som är på.. YEAH!
-I vinter blir det Stöten med det vanliga gänget, "de två gifta paren" också jag & Wredde. Sen får man ju se vilket stolpskott som vi får med oss extra denna gång.
-Åre kommer det ju självklart också bli, det går ju inte att missa.

Ja, that's it! Allt ligger väldans långt fram men det är ju bra att vara förberedd!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0