Så himla ren

Jag tog en lång skön dusch precis och jag kan säga att det behövdes, det fanns nämligen ingen dusch på Värmdö, eller jo men den var ute och det kändes inte så där askul att duscha ute faktiskt. Visserligen var det skönt väder hela helgen men inte SÅ skönt!

Jag hittade en fästing btw på magen när jag var i Hässelby. euuuw!! Pappsen fick slita bort eländet illa kvickt! Jag brukar typ aldrig få fästingar, mina syskon däremot får typ tio åt gången. Lammkött vettni!!

image2423

Det finns en hel del sånt på Blidö också, får se när jag drar dit nästa gång. Förhoppningsvis ganska snart iaf, det är fruktansvärt mysigt där...

Nej hörnini, Pretty Woman är på tv och sen väntar väl sängen eftersom Olle bolle ska väcka mig klockan åtta imorgon. Han och Göran ska tydligen komma hit och käka lunch klockan nio(!?).
Cs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0