Snoop dogg is in dah house

Jao, vilket kämp med tidigare inlägg men nu får det vara nog med bilder...

Jag solade igår, det var något form av "ståsolarie", asweird! Varmt var det också, svettigt värre men sånt är alltic nice. Ingen som helst färg fick jag men det struntar jag i för det var minsann skönt.
Resten av kvällen satt jag bara hemma och mesa, är så sjukt trött nu för tiden så det blir mest jobba och sola men imorgon (!!) är jag ledig. Äntligen!
Upp med tuppen ändå för Lisa ska hämtas klockan tio vid hennes skola sen ska vi shoppa lite, jag måste hitta något att ha på mig på hennes skiva. Vällingby röstade jag för och jag får som jag vill för jag kör, så det så!

Idag så försov jag mig en si så där TRE timmar. Ändå väckte Chaplin mig imorse, två image2378gånger. Japp, jag är sämst! Anywho, jag åkte till jobbet på dirr och när jag åkte på motorvägen så ringde chefen -"du vet att du började för tre timmar sen?" -"Ja, förlåt förlåt förlåt, jag försov mig men jag är snart där...". Han sa att det var lugnt och precis när jag lagt på så ringde han igen och sa att det inte var någon mening att jag kom eftersom jag ändå slutade om en timme men det struntade jag i för jag var i princip redan där så jag jobbade från 9-11. Kul!
Efter det åkte jag och hämtade Fanny, hon bor här tills imorgon. Jag stavvade på Vinsta Zoo och handlade lite godis, en kam samt schampoo och balsam till hundstackarn. Sen var det bara raka vägen hem och duscha skitgrisen. Det gillade hon som vanligt INTE, hon skvätte ner mig och hela badrummet, stod och skakade, pep och mådde allmänt dåligt men sen efteråt blir hon mer vild än tam. Hon spran runt i hela lägenheten och försökte torka öronen på mattan och soffan. Knäppskalle!



Vi har varit på en långpromis along Sumpans vackra gator. Sturegatan Vegagatan, Järvägsgatan i eftermiddagssolen som kom fram till slut. Det var riktigt mysigt och många skrattade åt Fannys lilla outfit. Hon är ju förjäkla het i sin rosa hoodie. Synd bara att hon själv inte gillar den så mycket...



Jag är lite arg på mig själv också igen, jag är så dålig på att höra av mig. Mest rädd faktiskt, och inser inte att det faktiskt förstör. Skärpning! Man kanske ska ta och slå en pling till Sandrew, hon är ju lite smått upprörd över att man aldrig ringer, fast jag tror jag väntar några dagar till.
Eh, whatever!

Peace...

Kommentarer
Postat av: Anonym

och då tror de bli bättre om du väntar ett tag??

2008-04-08 @ 01:00:24
Postat av: cecilia

meh , träffade ju sandra i helgen .. ska ringa två andra people snart :)

2008-04-08 @ 09:42:27
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0