Städa städa varje frädag

Shiet, jag tror inte jag varit så här trött sen Luther dog...

Jobb jobb jobb, från 6-15 idag. Byggde ihop ett tidningsställ, chitchattade med Chaplin, papi kom på besök även P.T och dom vanliga snubbarna, Donny och Car Park-killarna. Talib (or what's his face) krängde jackor på macken för 1200 kronor och vi hade en smitning på hundra sek.

Jao, jag slutade iaf äntligen och när jag parkerat bilen hemma, betalat parkeringen och låst dörren så börjar jag ju givetvis gå hemåt men något känns fel. Vart la jag bilnyckeln, rotar igenom hela väskan och tänker för mig själv att jag kan väl inte vara så dum att jag glömde dom i låset. Jag går därför tillbaka och kollar och se på fan, där hänger dom. Ibland tror jag att det spökar för inte fasiken kan jag vara SÅ klantig? -Jag har nämligen redan haft bort två bilnycklar så jag är på min sista nu och det vore ju förargligt om den också skulle få vingar.

Jag skulle iaf minsann sola idag tänkte jag men Suntana har fortfarande inte en fungerande växlare, jag blir så ledsen! Jag känner mig som den blekaste människan i världen och mår psykiskt dåligt. Jag får helt enkelt missbruka bus'et ett tag framöver. DUMMA!

Jag har även suttit och försökt hitta orken till att dammsuga men den har helt försvunnit, min w.i-closet behöver verkligen rensas också och det behövs tvättas. Shiet! Jaja, jag får väl ta tag i det här nu. Btw, jobb imorgon igen från åtta till tre. Jag är så jäkla trött!


image2283

Bye bye!







Kommentarer
Postat av: HS

Kolla in min blogg, behöver hjälp med vilken header ja ska välja :)
tack på förhand
www.hannastenlund.blogg.se

2008-04-04 @ 18:26:03
URL: http://hannastenlund.blogg.se
Postat av: julia

jag svär att ifall jag skulle ställa mig brevid dig skulle du känna dig som någon som har varit i thailand i kanske fyra månader :P jag är galet blek "/

2008-04-04 @ 23:39:26
URL: http://jowlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0