Tjejer säger han är en player

Shoo!

Idag så har jag jobbat med Sebbe, assköj som vanligt! Dagen slutade med typ relationssnack, Sebbe gjorde slut med sin brud för ett tag sen, hans enda riktiga förhållande, han kände att han behövde leka av sig. Det hela slutade med att Sebbe frågade Anne om hon nånsin varit otrogen och nej, det hade hon givetvis inte, inte Sebbe heller. Frågan kom inte till mig så jag undvek dom båda ett tag men Sebbe är inte den som missar såna saker så till slut fick jag ju frågan. Shiet, Anne skällde ut mig som en morsa. Men kom igen, det var i ett annat liv, ung, dum och aprak! -Det kan du ju fan inte skylla på!! .. Jaja, whatever, I'm over it!
Jag som hade kallat Sebbe för player fick ju käka upp det sen kan man ju säga. What can I say? Shit happends when you party naked. Asjobbig period när det väl hände, och jag har fått äta upp det under flera år efter precis som jag förtjänat men som sagt, jag var inte så gammal på den tiden. Lyckligtvis så lär man sig av sina misstag...

Anyways, Sebbe och jag slutade båda två klockan tre så han fick skjuts till Spånga centrum, stackaren åker ju komunalt till Haninge varje dag, Urk på burk, jag var där en gång för inte så längesen och man kan väl säga att jag kände mig sjukt vilsen. Typ världens ände eller nåt. Munsö verkade helt plötslig mer som hemma. Galet!
Jag är nu i Hässelby eftersom det kliat i pallet på mig hela dagen och både mammsen och systrarna har haft löss så var tvungen att kolla men jag var lusfri. Fy farao vad skönt! Ännu en fördel med att inte bo hemma.
Antagligen torr hårbotten och tankar löss som störde lite.
Nu ska jag bege mig hemåt mot härliga Sumpan snart, måste städa och greja! Chappe ska komma med dammsugare och lite skit så jag kan få bort alla dustrats under min säng. UGH!

Är helt jäkla slut idag. Har inte sovit så mycket inatt -don't get me wrong. Har haft det tokmysigt men det tar på krafterna av att vakna var tredje timme så det lär bli sängen tidigt ikväll!
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0