Update

Jaha, jag tog en powernap i Fredags och vaknade av att Lisa ringde. Shiet, jag pallade inte åka till stan och dessutom var jag naken så det hanns liksom inte med. När jag väl vaknat till liv så kom jag på att jag var jättesällskapssjuk och Fredrik var ju barnis och skulle upp tidigt morgonen därefter så jag ringde till mamma. Hon och pappsen tyckte jag skulle komma över så det gjorde jag och fick god grillad mat.
Jag tog mig några öl så jag var tvungen att sova över, jag intog soffan efter att ha ägt klart på guitarhero och blivit totaldissad av Malin.
Jag satt fan i hennes rum tidigare på kvällen eftersom hon skulle ut efter fem minuter kommer hon och typ fyra smågrabbar in och det första jag får höra är: -"shit, va kass du är!"... Han får gitarren och ställer in expert på dirr och bara klockar varenda ton. Jävla as, snacka om att jag blev totalägd!




Anywho, vaknade på morgonen därefter när mammsen och pappsen gjort frulle sen så tvingade jag med Lajzan till Kista så jag kunde köpa presnter till mor, far och syster som fyllde år.
Pappsen fick ett armband och en t-shirt med lite rockabilly-tryck precis som han ville ha, Malin fick ett linna som jag själv hade velat ha och ett par shorts, Malin fick en top men hon hade redan fått en cykel på morgonen av familjen så det fick räcka.
Sen iaf så fixade jag iordning mig innan folket ramlade in och det blidde lite kalas, ännu lite senare kom Fredrik och alla älskade honom så det kändes riktigt skönt faktiskt.
Innan vi gick och la oss så hade jag och Lajzan en brottningsmatch och nu har jag asont i ryggen, men jag tror att det kan ha varit Fredrik som slog mig i sömnen också, shit happends.










Imorse vaknade jag återigen när mami och papi gick upp så jag tog mig en lång dusch så F kunde sova vidare sen kom jag och väckte honom. ASMYSIGT!
Eftersom vi skulle på gokart så var det dags att gå upp igen så vi klädde på oss och tackade för gårdagen, sen åkte vi till Spånga för att hämta upp Fredriks kompis Sandra och efter det till Gokart-banan. Där hängde vi i typ tre och en halv timme. Träffade småpojkarna och mamma, pappa Spångberg. Mycket trevligt var det iaf fast lite kallt.
Efter att det var klart åkte vi till Bro för att handla mat som Fredrik sen tillagade, asgott! Jag kollade på Jackass två medan han var mästare i köket.
Nu har vi precis kommit till Sumpan, jag var tvungen att slira förbi Shell också för att kolla schemat och hälsa lite på Danni. Jag kom underfund med att Majs schema inte var ifyllt alls så antagligen kommer den här lilla tjejen bli arbetslös på Torsdag. Coolt! Då får det bli barnflickejobb och vikarie på dagis igen, that sucks men det får duga för nu iaf.

Aja, skit samma! Älsklingen väntar i soffan så måste gå nu..
Cheers!

Kommentarer
Postat av: monkan

Hello! NU är jag asnyfiken.. Vem är fredrik liksom!? En bild tack! :D

2008-04-27 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0