Värmdö, here we come

Ska ni få bli lite uppdaterade kanske...

Jag var hemma efter jobbet igår och hämtade Fanny. Passade på att sylta lite krubb också och sa hej till farmor och Palle.
Hemma var det full fart, tvätta, packa, städa... Sen kom Fredrik. Myskväll, somnade i sängen med kläderna på men blev väckt efter en stund och vi däckade båda två så fort vi fixat iordning oss.

Imorse vaknade jag när Fredrik gick sen sov jag vidare till klockan elva och då sprang jag ut för att fixa bilen och rasta Fanny. Givetvis hade jag fått en snygg p-bot till i samlingen. Skönt! Det var väl precis vad jag behövde ungefär...
Solningen skulle jag iaf njuta av så jag lämnade Fanny ensam i lägenheten, gnällandes och kraffsandes på dörren. Sen sprang jag ner till Suntana och somnade i ett solarie i 40 minuter. Waaay too long time och tro mig jag lider som ett as just nu. Frossa och sveda, men jag får skylla mig själv.
Sen har det varit full gång hela dagen, jag rejsade till Hässelby för att duscha, sen till Vinsta för att titta förbi hos Fredrik som antagligen är den bästa människan på denna planet. Han hade hittat mobilen som jag ville ha och fixat den till mig. Han är bäst! Han slutade typ då så jag åkte tillbaks till Hässelby och mötte upp mor och Malin för att åka till Vällingby där dom hittade massa fint. Jag hittade ett par skor men det får bli en annan gång för nu räckte inte cashen till sörni.
Hem för att byta bil. skjutsade Lajzan och mamma till Åkis, hälsade på pappa och P-T sen åkte jag till Sumpan igen och nu har jag packat och är typ klar för att åka till Värmdö med gänget. Det kommer bli lite smått gay eftersom det är två par som ska åka men det blir säkert asbra.


image2418

Nu ska jag ringa Fredrik.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: M & T

För vi är SÅÅÅ snygga!

2008-04-21 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0