Wops, another blonde moment

Jaha, så var allt löst igen. Jag måste ringa vägverket imorgon och be om nån form av faktura så jag kan betala den där skatten som inte dykt upp. Asweird!
Jag fick iaf middag i Hässelby och en pruttkorv med mig hem, en av systrarna för att vara mer exakt. The older one, yeah she's a real pruttkorv enligt vår mamis. 

Hon tycker JAG är korkad, men hallå? När vi åkte förbi Solvalla så blev hon helt chockad.... "Shit, ligger Solvalla här? Det riktiga som man ser på tv?? Jag trodde det typ låg i Norrland eller nåt!" Okay, Lajzan säg inte sånt till folk...
Aja, jag var inte sen med att göra en sån där jäkla tabbe som bara jag kan göra, jag tog upp "soffilten" ur maskinen och skulle hänga upp den ute. Jag tyckte den luddade lite väl mycket så kom jag på att jag slängde ner ett paket med toapapper i maskinen innan för den fick inte plats någon annanstans just då och självklart har jag tvättat pappret med filten. Åååh SKIT!
Inget bajspapper har jag längre men en luddig filt, what to do? Jag slängde ner den i maskinen igen UTAN papper den här gången och hoppas på att det blir bättre. Nu måste jag bara dammsuga hela lägenheten för det ligger små papperstussar ALL OVER! Återigen frågar jag mig själv frågan: HUR LYCKAS JAG???

Aja, whatever! Byta lakan, dammsuga, skrubba, tvätta... SOVA!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0