Always on my mind

Jag har inte gråtit så hysteriskt på två och ett halvt år...

På vägen hem i bilen ramlade poletten ner, Fanny kanske faktiskt inte kommer tillbaka. Tårarna bara forsade ner okontollerat, jag kunde inte tänka på hennes söta tryne och att chansen finns att jag aldrig mer kommer för köra ner min näsa i henne mjuka päls när jag mår dåligt.
Hon har varit med om så mycket, hon har en sån stor plats i mitt hjärta och det var faktiskt henne jag tröstade mig hos våren 2006(?).

Familjen saknar henne så sjukt mycket, lika mycket som mig och jag kan inte släppa det faktum att det är mitt jävla fel att hon inte är hos oss just nu.

Jag har försökt sysselsätta mig nu för att stoppa tårarna lite, jag är svullen och svart runt ögonen och bilden av min älskade hund går inte att få bort, jag undrar hur hon mår? Lider hon? Har hon ont? Fanny, vart är du?



Tänker på dig hela tiden...

Kommentarer
Postat av: jocke

ring tex hundstallet, dit brukar dom flesta hundar komma som blivit upphittade. Telefon: 08-20 38 48



hoppas ni hittar henne

2008-08-04 @ 16:41:47
Postat av: malun

jag har inte fått min kick än, tårarna kommer antagligen snart!

2008-08-05 @ 00:21:34
URL: http://majzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0