Another Friday night at work

  • Nu har jag hämtat ut körkortet och det var ny design på det och hela skiten
  • Jag ska flörta med Leonard och Johan och se om någon av dom vill ta kvällspasset istället för mig så kan jag ju få göra något skoj på kvällen imorgon.
  • Pengarna som Annelie skulle föra över är inne nu dock inte alla.
  • Det verkar som "mössen" är borta
  • Jag jobbar kväll ikväll och håller tummarna för en jävla massa skit att göra så tiden går fort.

Ja, titta saker och ting löser sig sakta men säkert. Jag vet inte hur jag ska göra för att få resten av mina pengar men jag ska prata med pappsen och min man som verkar vara i proffs in the subject.
Igår fixade iaf Reneé mitt hår så nu ser jag inte ut som hej-kom-och-hjälp-mig längre, thank god! I fortsättningen blir det ingen helblekning i hårbotten utan slingor, det är mycket hälsosammare för mitt stackars hår och dessutom ser det faktiskt bätte ut.
Jag och Fredrik gick hem och åt korv sen somnade jag i hans famn framför tv:n. Myspys... Vi däckade på dirr när vi gick och la oss sen och jag ville verkligen inte att han skulle lämna mig för jobbet imorse.
Som sagt så skulle jag upp ett par timmar senare för att hämta mitt körkort på posten som stängde klockan tio av någon jäklarns anledning så nu är det hämtat och resten av dagen har jag kollar på tv, duchat, tv igen och sen gick jag till 7eleven för att shoppa mat. Maten är uppkäkad så nu kikar jag på Rachel Ray med ena ögat och lurar här med det andra.

Klockan 14:12 börjar jag jobba, nej inte tio över eller kvart över utan tolv över... Idiot-tider på den där macken men hey, I just obey.

Nu ska jag slappa sören tills min man kommer hit och pussar lite på mig innan jag börjar jobba.
Ta't easy ikväll dudes & dudetts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0