Exhausted

Jag tror inte det finns en del på min kropp just nu som inte är helt slut.
Mitt huvud är ett enda mos, min mage är all over, mina ben är spagetti och mina armar hänger inte alls med. Tankarna hinner trots mycket jobb spåra iväg och mitt självförtroende har nog aldrig varit så långt nere på botten som det är just nu vilket gör det jäkligt svårt att sköta jobb och vänner ordentligt.

Idag glömde jag återigen att ringa Olson och Madde skulle jag ringt igår men det lyckades jag ju förkasta. Min pojkvän har väl fått stå ut med en hel de skit, tyvärr vet jag inte alltid vad jag gör fel och tänker sällan efter före. Jag hoppas bara han orkar med, snart så ska den här skiten vara över. Nästa vecka är sista veckan jag jobbar så här för OKQ8 sen är jag ledig flera helger i sträck. Det ska bli väldigt skönt och då är det bara att passa på och försöka gottgöra alla jävla misstag som jag lyckas göra...

Nu ska jag krypa ner under täcket igen.
Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0