Jag har saker att göra

Jag måste först och främst ta mig från Bro till Sumpan där jag ska slita ner ca tvåhundra lappar på Sturegatan, Vegagatan, Järnvägsgatan... m.m m.m.
Fanny är hemma igen så det behövs inga lappar längre, easy as that!
Efter det ska jag hämta mitt körtkort på posten, det har kommit nu så det är helt enkelt dags att ta ut det.
SOLA, det ska jag göra efter det och sen ska jag fixa mat till min man som jobbar "Onsdag" idag.

Ja så min lediga dag blev inte så ledig...
Imorgon jobbar jag morgon och på Fredag jobbar jag kväll sen på Lördag ska jag se om nån har lust att jobba istället för mig. Det lär ju inte gås så bra men jag ska försöka. Det är nämligen Wheels och Stockholm Cruising. Vet inte om jag ska på det men annars är det typ fest i Västerås.. Det är mycket nu!

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Valky

Klart att du ska leka sveavägen med mig!

2008-08-06 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0