Nu jäklar har jag tindrat till

It sure are those small faults that can make a man be a real bitterfitta...

Under dom här två kaosveckorna lär jag inte vara någon speciellt bra hemmafru. Den största anledningen är väl att jag faktiskt aldrig är hemma, vilket gör det väldigt svårt. Nu har jag iaf tagit mina få lediga timmar idag och använd dom väl. Jag har vänt upp och ner på hela jäkla lägenheten och dammat, dammsugit, torkat och plockat. Jag håller på med den andra maskinen tvätt och hoppas hinna hänga upp skiten innan jag far iväg till nästa jobb. Innan dess ska jag även duscha, handla och få något i magen. Tanken var att jag skulle hinna med en powernap med det känns som tiden inte riktigt räcker till...

Inatt har jag återigen sovit sämst, inte sämre än Fredrik dock som i princip legat vaken all night long. Jag vaknade en sisådär sjuttioelva gånger och varje gång jag vakna så var F vaken. Hajar noll! Sista gången jag vakna var vid halv sex, det klagar jag absolut inte på, jag blir gärna väckt på samma sätt fler gånger. Vi somnade om båda två en timme till sen var det dags att börja gå upp igen.
Så jag jobbade i förmiddags, kom hem och satte igång och ja, nu ska jag bara gör det sista. 

It's a hard knock life for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0