Saker skiter sig allt för ofta

  • Posten var stängd igår så får gå imorgon när jag har sovmorgon istället, CRAP!
  • Jag får antagligen INTE ledigt på Lördag så inget cruising alls
  • Annelie vägrar lägga in pengar på mitt konto, WHY!?
  • Jag har möss(!!!) i min lägenhet.
  • Det händer absolut INGET på jobbet just nu och då blir dagen lååång!!

Jag lyckades roa mig med en penna och ett block

Ja ni ser ju själva... Fy Farao, aja jag ska kanske fixa håret idag vilket känns skönt. Det börjar ser riktigt illa ut nu men först ska jag kolla om jag fått några pengar sen ska jag packa ihop mig och brumma mot Bro igen, snaark! Den vägen är så tråkig, motorvägar är inge bra man bli bara fartblind och somnar så lätt. Buff!
Imorgon jobbar jag kväll med Johan, yeey! Eller, hmm, har aldrig jobbat med honom men de lär bli gött..


Ha de!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker om dej, skit i vad dom andra säger!!!

2008-08-07 @ 22:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0