Saker som händer just nu

Fredrik kom trea f.y.i och fick pokal och grejor. Jag var en mycket stolt fästmö när jag fick reda på scoren där jag stod i kassalinjen och snackade skit med Kristian.

Jobbat har jag gjort i stort sett nonstop sen sist jag skrev så något så där jätteupphetsande inlägg lär det ju inte bli det här.
På Fredag tar jag mitt pick och pack och drar till Bro... på heltid. Jag och min baby blir sambos och det ska bli så sjukt kul. Mycket smågnabb så här innan men jag hoppas det lägger sig så snart allt kommit på plats.

Ikväll jobbar jag på macken som vanligt och jag kommer ganska nyligen från dagiset så det blir idag och imorgon sen Tisdag. Efter det är det över med dom här jävla galna passen som tar kål på mig. Känner mig som en jävla bitterf*tta hela tiden now a days! Yeah, and it sux!!

Nu ska jag kasta en massa skit som ligger i farsgubbens buss, känns ju också så där kul men jag behöver den nu när vi ska flytta grejor så egentligen behöver jag rejsa hem och packa på dirr efter men helst skulle jag ju sova. Vi får se hur det hela slutar.
F jobbar Onsdag så det blir sen Onsdag för oss båda.

Baby, I'm stuck on you too!
Olson, I miss your babyface...
Lajzan, Du är en bitterf*tta
Peace out!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad gjorde du med lägenheten då??

2008-08-27 @ 16:58:28
Postat av: cecilia

den är inte min så skiter faktiskt lite i vad som händer med den :p

2008-08-28 @ 12:51:49
URL: http://ceciiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0