Heja Fredrik!

Jaha, så har ännu en arbetsvecka snart gått. Jag jobbar kväll idag också precis som veckan som gått och veckan som kommer.
Det har väl inte hänt så där jättemycket i veckan, jobbar i princip nonstop från klockan åtta på morgonen till halv elva på kvällen så det är mest sova på den lediga tiden.

I Fredags åkte jag direkt till Ante och Tina efter jobbet och drack "lite". Det var inte meningen att det skulle bli speciellt mycket men Tina blandade drink efter drink och dom smakade typ saft så det gick assnabbt.
Jag minns inte hur eller när vi kom hem eller ens vad vi gjorde när vi kom hem men jag hittade mitt plåster i duschen så jag kanske duschade. Jaja, whatever.
Igår åkte jag bara till Bro, hem till min pojkis och efter att jag blivit matad med lasagne så satte vi på en film, MIB, men jag somnade fem minuter in i filmen så vi gick och la oss istället.

Idag vaknade jag vi halv tolv och började med att käka mer lasagne. Fredrik ringde från Uppsala och berättade att första rejset hade gått mindre bra på rallyt. De hade skrivit något fel i noterna så han hamnade på ett fält men nästa gång tar han det. Jag håller tummarna och hejar på min älskling härifrån eftersom jag inte kunde hänga med den här gången. Jag ska som sagt jobba och bör åka snart men det blir fler tävlingar så jag är med nästa gång helt enkelt.


Nej nu ska jag sminka mig och sladda mot jobbet.
He'på er!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Hejja Madde & Ekis då? :(

2008-08-25 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0