Hejsan hoppsan

Tillbaka till Kärleksörten ett tag nu, det känns helt underbart!
Imorgon blir det Rödklövern igen och även på Måndag men sen är det Kärleksörten hela nästa vecka förutom på Fredag för då är jag ute och åker bräda i Sälen...

Lucia ska jag fira två gånger också, på Fredag och på Måndag, skönt! Bakande blir ju dock aldrig av för jag har ingen jävla tid över.
I Måndags fanns ingen ork för nåt, i Tisdags träning, idag husmöte och imorgon träning... Snablar va det rycks i mig! Hade tänkt ge blod imorgon men de stängde visst redan klockan tre så det sket sig. Sandra tyckte vi skulle komma över till henne men det gick inte heller. Det är mycket nu...

Apropå det så ska jag nog slänga in en till maskin nu och borsta bissarna!
See ya!

Kommentarer
Postat av: drew

Ni kunde ju kommit över en snabbis, vi skulle ju ändå gett blod :P Men men, vi hörs vännen! Ring när du har tid över :)

2008-12-10 @ 22:01:41
URL: http://www.raggsockan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0