Swoosh sa de!

Jaha ännu en vecka har rusat förbi och det har väl egentligen inte hänt något upphetsande.

Jobb, OKQ8 i Måndags så var lite smått död i Tisdags. Då handlade jag även julklappar till Fredrik och ingridienser till lussebullarna jag ska baka senare i veckan.
I Torsdags kom vår soffa så vi var och hämtade den, asfin är det och tokstor! Fredrik ligger och sover i den at the moment, vi har redan spenderat en hel natt i den och invigt den... givetvis.
Vi har även hunnit julshoppa en massa och pynta här hemma, granen är redan uppe och den är SVART. Jag ille ha en rosa men då var det någon som protesterade så jag fick väl lägga mig i den fighten. Svart fick duga och den är tuff!



I helgen så har det varit väldigt lugnt. I Fredags skaffade Fredrik Björn Gustafssons nya film, Ett Livsverk och den åkte vi hem till Ante för att kolla på och efter det så gick vi och la oss.
Lördag förmiddag bar det iväg mot Hässelby för att tömma Mercan och sen käka middag med familjen. Per var med och senare kom självklart även P-T. Det var en lugn kväll även då och jag har övat sönder mina Guitar Hero skills så nu är jag KUNG på medel-nivån. Dock har mitt ovana lillfinger fått ta stryk, det fan inte lätt med en extra sträng där helt plötsligt, för att inte tala om att gå från dem blåa till den röda.

Idag började vi dagen med en god gärning. Vi åkte och lämnade en blå volvo som familjen Hagen Oscarsson förlagt borta i riddersvik. Fredrik konstaterade att däcken är slut på den stackars bilen så dom får nog ta och kika på det tycker jag så det inte händer en olycka.
Efter det åkte vi till MediaMarkt och kikade lite, efter det vidare mot Bro och hälsade på syster Made och hennes familj. Killarna var lika vilda som vanligt. Casper hade ett jack i skallen och vattkoppor. -Stackaren! Dom skulle käka pannkisar så vi sa hej och mors och åkte hem till oss igen.
Vi ar käkat en supergod middag som F son vanligt tillagat med en god sallad som jag stod för sen däckade vi både i varandras famn framför tv:n efter att vi kollat på Sökarna.


Jag smet från vardagsrummet där min man sover så djupt för att uppdatera lite här.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0