13 days left

Saker som redan finns till lägenheten
  • Bestick
  • Kastruller
  • Stekpanna
  • Köksredskap
  • Tekokare
  • Säng
  • Soffa
  • Tv
  • Dator+internet
  • Dricksglas, shotsglas samt ölglas
  • Vitrinskåp
  • Orreforsglas (íntermezzo) att ha i vitrinskåp
  • Wokset

Saker som behövs till lägenheten


  • Vinglas
  • Soffbord
  • Kaffekoppar
  • Tallrikar i alla former
  • Dvdspelare

Ja det finns en del som ska köpas, det där är ju självklart inte allt det är massor med smådetaljer och skit som man inte tänker på men jag ser iaf fram emot att få flytta in dom få saker jag har hittills!
Pappa ställer upp mer än han borde också, han har redan erbjudit vårat tre-internet som han går med på att betala och dessutom en av dom bärbara datorerna. Mormor och morfar hade tydligen lite kastruller och jag ska ju som sagt få låna en bäddsoffa av Öbergarna. Jag är oerhört tacksam för all hjälp och jag hoppas att ni alla kommer och hälsar på sen när jag är inflyttad och klar.


Kommentarer
Postat av: Rainbow

Varför DVD? Koppla datan till TVn istället. Jag har sladdar om du vill låna baby.

2008-02-17 @ 16:42:43
Postat av: cecilia

Jaså? hur fasiken gör man de, sweet!! ;)

miss you cookie !

2008-02-17 @ 17:34:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Rainbow

Stoppa in killarna i hålen typ :P
Missar dig med kakan

2008-02-18 @ 13:18:07
Postat av: cecilia

ahaa, okej dåså låter ju lätt :) it's the only action i ever get så det är bara att passa på ...

2008-02-18 @ 15:08:43
URL: http://[email protected]
Postat av: malun

du skrev soffatvå gånger sis' ")

2008-02-19 @ 22:03:11
URL: http://majzaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0