Adelsö IF's stolta Axlo!

Prisvinnare

År 2007 som såg mörkt ut i början och sluta ljust!

Alexandro "axlo" soares Nilsson fick Sven-Olof samulssons vandringspris "skon" för sina insatser på och utanför planen 2007.

styrelsen motivering löd :

För uppvisande av gott ledarskap
stort ansvarstagande och inspererande ledaregenskaper!



Min personliga motivering till det här priset är att jag hade aldrig fixat förra ået om det inte var för resten av laget som ställde upp när det var som mörkast och visade förtroende för mig genom att lämna över lite större ansvarsbitar på mig samt att alla körde på när det var som tyngst!
Alla i laget ska  känna sig delaktiga  till det här priset!

Och säsongen 2008 tror jag att Adelsö sent kommer glömma!
Den grymmaste försäsongen jag har vart med om och snart drar serien igång!
i år så är det vår tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0