Älskar att sno sånt här skit

Fem SKULLE

skulle du vilja vara längre ? - Nej, kortare
skulle du vilja väga mer ? - NEJ!
skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Ehm, ja!
skulle du vilja dricka dej full NU ? - Hell YEAH!

Tio KAN

kan du röra på öronen ? - Njae, ibland!
kan du slicka dej på näsan ? - Nejje
kan du kolla kors med ögonen ? - Japps, så sjukt snygg!
kan dina föräldrar lita på dej ? - Jaha då!
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej, det kan jag faktiskt inte
kan du va på en fest utan att dricka ? - Jag har aldrig testat
kan du suga? - Det har vi väl sett bevis på i inlägget innan...
kan dina vänner lita på dej ? - Yupp, det kan dom!
kan du tänka dej att pierca naveln ? - Been there, done that!
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Bevisligen inte

femton HAR

har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - ...bata viiita lögner
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - Japp, Lajzan säger det mest på fyllan dock
har du syskon ? - Japp, två huliganer
har du någonsin haft sex med någon ? - Jag tror det var sex, jävligt oklart
har dina föräldrar ljugit för dej ? - Säkerligen!
har du varit full den här månaden ? - Jah, det var jag jag väl förra helgen
har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? - Njae men tre...
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - Nej, för bövelen
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? - Ja, ofta!
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? - Haha, bergis!

VEM

vem är din bäste vän ? - Olson, Sandrew, Lisa & Linn
vem hade du senast sex med ? - Shiet, det va längesen!! Anders?
vem vill du bli full med ? - Madde
vem är den bästa artisten ? - Snoop Dogg
vem pratade du senast i telefon med ? - Mamis
vem har du en liten crush i ? - Ingen just nu
vem sov du senast med ? - Axlo
vem såg du senast full ? - Mor och far
vem vet allt om dej ? - Nobody
vem kysste du senast ? - Take a guess
vem kramade du senast ? - Min syster tror jag

Kommentarer
Postat av: Madde

kom hit så super vi raring!

2008-02-11 @ 21:55:10
Postat av: cecilia

hell yeeeah!!!

2008-02-11 @ 21:59:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0