Back in business

Nu har jag tagit en nap, ätit, solat, ducshat och fått i mig Ben & Jerrys -Chokolate therapy och Cookie dough, Yumyum!
image1990image1991
Nyss har jag smörjt in mig med Cocos-bodybutter från The Body shop och kollar på tv med ena ögat. Jag satte på Garfield som jag lånat från jobbet. Tecknat är bra skit men jag vet inte om jag tycker den här är så himlarns bra...
Imorgon ska jag jobba med Danni så vi får hoppas att cocos lukten försvunnit eftersom han har är kär i den lukten och har sagt att han skulle kunna slicka upp den för det luktar så gott. Hrmm...
Det ska iaf bli kul att träffa honom igen, det var ett tag sen vi sågs och då var det bara på personalmöte en snabbis för jag var tvungen att dra och träna direkt efter.
För mig känns det faktiskt som helgen börjar imorgon eftersom jag slutar klockan tio, på Tisdag är jag ledig som vanligt, även Onsdag och Torsdag slutar jag klockan tio och ja, på fredag klockan tre egentligen men ska kolla om jag kan byta till mig ngt pass så jag kan fixa naglarna. Jag har en känsla av att Sebbe inte är så sugen på det men det skadar ju inte att försöka. Hela helgen är jag ledig så vi får se vad som händer, förhoppningsvis något kul eftersom jag jobbat hela den här helgen.

...Nu var precis filmen slut så snart när jag går och lägger mig blir det Svenson Svenson. Hur irri jag än blir på den där postgubben till pappa så kan jag ändå inte låta blir att digga honom stenhårt. Max är ändå skönast av alla. Så fruktansvärt rolig.


Nej min vänner, det är en dag imorgon också. Jobba, träna och kanske sola. Skönt!
Shoosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0