Box/Pics/Känslosnack

Hej och hö, dagen har varit lång och intensiv. Jobbade från sex till tre och sen stannade jag kvar för att vara duktig och packa upp alla leveranser men det slutade i kaos ändå. Mer om det snart...
Jag åkte hem och hämtade Lajzan för jag skulle minsann dra med henne på ett box pass, hon skulle ju få slåss och det tackar man ju inte nej till.
När passet började och alla började sparka och slå i luften så ångrade hon sig nog ändå ganska snabbt, helt slut var hon och ont i handleden fick hon också stackaren. Jag som trodde hon var en fighter.
Innan passet ringde Anne och kunde inte sluta skratta, jag hade nämligen lyckats paja kartonpressen. FAN! Jag som trodde jag hade varit duktig, alltid är det något som ska förstöra. Aja, hoppas inte Roger dödar mig...

Vi kom hem och fick en supergod middag, Gunnar och P-T var här också. Jag har suttit och snackat skit med gamlingarna eftersom jag måste hålla mig nykter när det är jobb imorgon. Gunnar, den spillevinken, klankade ner på Death proof också!! okej den är väl lite seg och mycket tjejsnack men omg. Man får väl se det lite djupare, filmen är grym gjord och dessutom är jag tjej så det kan ju vara därför jag tycker om den. Gunnar blev mest upprörd för att de förstörde fina bilar jag tycker den rockar för tjejerna vinner i slutet, GIRLPOWER!

Nu kollade jag och Lajzan på bilderna från Axlos kamera och tanken på att han och kanske någon annan sett vissa av dom här bilderna skrämmer mig. Jag och Lajzan dansade till typ sex på morgonen, hur fräscha tror du att vi var? Gah! Jag lägger nog bara upp dom lite snällare bilderna här...








Orkar inte lägga in fler än så just nu de flesta ser likadana ut -Jag och syster skakar våra lurviga. Dessutom måste jag verkligen sova nu.

Snacket pågår för fullt i köket. Pappsen är sugen på att ta kontakt med en av sina systrar men skäms för sin pappas skull och Gunnar försöker snacka vett med honom. Dom har tydligen mer gemensamt än folk visste och ja, dom fick själva fick precis reda på det. En annan ligger som vanligt steget före...
Men men, Fanny körde igång nyss också, trodde hon höll på att dö men det var bara Marianne som kom. Jag förstår inte hur man kan bli så glad, så där låter hon ALDRIG när jag kommer hem, dumma!

Aja, nu ska jag som sagt sova. Jag ska nog kolla på Patrioten idag, igår var det Speed. Klassiker är bra skit och tyvärr det enda som fungerar på min jävla dvd.
Kanske ska berätta att Annelie hörde av sig idag ang. lägenheten. Det går tydligen inte alls snabbt och hon skulle ringa värden idag igen så vi får se, jag väntar med spänning. Att få komma ifrån det här rummet och Hässelby skulle verkligen vara så galet skönt. Känner mig äckligt dekis här och i Sumpan är det nära till allt, speciellt till jobbet vilket är ett stort plus.

Shiet, sängen börjar bli otålig...
Bäst jag springer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0