Byz baby

image1925Nu har jag dushat och smörjt in mig så nu är det bara att hoppa i säng och försöka sova. Jag är überpigg och skulle kunna springa ett par varv runt Riddersvik men imorgon är det jobb så jag MÅSTE sova, vilket givetvis kommer göra det ännu svårare att somna. 

Innan det tänkte jag bjuda på lite bilder på en av dom fräschare rapstjärnorna som vi har här i Sverige, Andreas Byström, aka Byz! Me like alot, han är bra på att nedvärdera sig själv i sina låtar. Speciellt Karatefylla och Hej där men om jag får säga det själv så finns det ingen som helst anledning till det. Jag skulle då definitivt inte banga om jag var den första bästa tjejen han dansade fram till.




Mm, yum yum!
Anywho, time for bed... Najti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0