David LaChapelle

Men god förmiddag på er allesammans!

Idag sov jag ut, tanken var att jag skulle upp och gå på pilates men nu blir det cykel och core senare istället uppe i centrum tror jag och lite solning på det!

image1911

Nyligen kollade jag på film med mammsen, Lajzan var med i ett hörn också men hon sov mest. Vi kollade klart på I now pronounce you Chuck & Larry som jag började kolla på igårkväll. Den var sjukt bra och jag skrattade högt igenom hela filmen. Min familj är en aning torra så jag skrattade mest för mig själv.
Mitt rum blev precis färdigstädat, eller ja iaf ytligt. Det behövs dammas, rensas tvätt och annat tråkigt så jag får se om jag ska ta tag i det nu eller om jag skjuter fram det ännu mer.

Jag har hittat bilder från en grym fotograf också, David LaChapelle. Jag älskar hans härliga fantasi och hans färgstarka fotografier. Jag jag kan tänka mig att många drömmer om att få jobba med honom och det verkar vara många kändisar som redan fått chansen. Här ser man Pamela Anderson och Paris Hilton, även Angelina Jolie, Naomi Cambell och Madonna finns förevigade på några utav hans bilder.

image1906




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0