Efter en hård arbetsdag

Hejsan hoppsan! Det var en ganska skön och lugn dag på jobbet idag, jag var i tid så det mesta var färdigbakat när jag öppnade dörrarna till macken. Det har varit riktigt lugnt och på eftermiddagen kom mammsen och mina systrar och hälsade på. Dom käkade en massa korv och bullar och drack läsk, kaffe och choklad.
Lajzan stannade kvar när det var dags för mamma och Malin att dra sig hemåt, vi snackade en massa skit som vanligt om våra "kärleksliv". Linda själv har inget sånt liv, hennes motto är "boys are toys" jag själv ställer mig utanför frågan. Ännu har det inte klickat så där på riktigt med någon än... eller jo med en efter Andreas och ja, han ska ju bli pappa nu så ni ser ju hur det gick!

image1988

Anywho, det kommer, det kommer. Nu ska jag nog ta en dusch eller iaf ta av mig arbetskläderna och ta en nap. Jag fick inte sova så mycket inatt eftersom jag fick några skumma sms hela tiden av en antagligen inte så nykter Axlo!

"Baby jag kan berätta hela Teddybjörnen Fredriksson:)"
"Är du Madicken?:)"
"Jag sjunger bra:)"

Nee, jag förstod inte mycket men han lär ju iaf haft kul.
P-T och Rainbow har skickat sms idag på jobbet, Per-Tomas ville att jag skulle tycka synd om honom för att han var bakis så jag fick ställa upp och Madde ville leka öl men jag vet inte hur det blir med det eftersom jag jobbar.
Det värsta som finns är att jobba bakis, jag dör hellre.

Ne, smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0