Falska rykten

Hej hopp!!

Kvällen har verkligen varit värdelös. Ingenting har hänt, jag har suttit vid den här dumburken bara för att sen förflytta mig till nästa. Tv:n visade inget speciellt, eller jo King Kong men jag började kolla och insåg efter en timme att den filmer typ är den segaste på den här planeten så jag gav upp.

Apropå ingenting så hörde jag något kul som Lajzans nya skumma kompisar berättade för henne. En bekant har tydligen sagt att han har "haffat" mig vilket självklart inte är sant med tanke på vem denna människa är.
Han har för närvarande flickvän och det må varit en paus för ett tag sen men jag skulle ALDRIG... För faan, så jävla låg är jag inte (längre). Nåt vett i skallen har jag väl och om det nu stämmer att det är han själv som sagt det så fattar jag inte riktigt vad han tänkte med? Han skulle inte bara göra några människor helt galna på mig utan han skulle även förstöra för sig själv om detta kom ut så jag hoppas verkligen att det bara är en lögn från Lajzans s.k kompisars sida för det vore förargligt annars.
I'm innocent, believe me! Jag är praktiskt taget oskuld på nytt god damn it...

Jaja, nog om det!
Den här veckan visade sig vara en vecka med bögtider igen. Imorgon öppnar jag och slutar klockan 10, på Tisdag är jag ledig sen jobbar jag Onsdag och Torsdag och är ledig Fredag. Helgen är en kvällshelg så det blir lugnt med andra ord. En hel del träna lär det bli den här veckan och dessutom ska jag passa på att ge blod och träffa Danne också. Det blir av imorgon och syster hänger med också så jag får sällskap.
Madde ville sola i veckan också så jag ställer upp såklart och ja, annars är det väl inget speciellt.

image2051

Nu ska jag nog borsta tänderna och krypa ner i jamasen!
Kisses & hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0